
U heeft een brief van ons ontvangen
Wij begrijpen dat het nooit leuk is om een brief van een incassokantoor te ontvangen. En we weten dat er allerlei redenen kunnen zijn waarom een factuur blijft liggen. Toch is het nu belangrijk dat u de betalingsachterstand snel oplost. Zo voorkomt u dat de kosten hoger worden. Op deze pagina leest u wat u kunt doen.
U bent een consument
In de eerste brief – de WIK-brief – ziet u welk bedrijf ons heeft ingeschakeld. U ontvangt ook alle gegevens van de niet-betaalde factuur of facturen. Het factuurbedrag is verhoogd met de wettelijke rente. Zorg dat u binnen veertien dagen na ontvangst van de brief betaalt. Zo voorkomt u dat we u een tweede brief sturen en het bedrag verhogen met de wettelijke incassokosten.
U bent een bedrijf
In de eerste brief ziet u over welke factuur of facturen van welk bedrijf het gaat. We verhogen het oorspronkelijke factuurbedrag met de wettelijke rente en de wettelijke incassokosten. De hele vordering wordt gespecificeerd weergegeven. In deze brief noemen wij een datum waarop wij uiterlijk uw betaling ontvangen.
U kunt niet betalen
Neem direct contact op met INCASSO PREISS via telefoonnummer +31(0) 10 841 21 38 of per mail. We maken samen met u direct duidelijke, haalbare en acceptabele afspraken.
Let op!
Zolang u niet betaalt, loopt de renteberekening gewoon door.
De kosten worden dus elke dag hoger.