Veelgestelde vragen
Neemt u gerust contact met ons op als u een vraag heeft. Hieronder staan antwoorden op veelgestelde vragen.
Vragen en antwoorden
Ik kan de vordering niet in één keer betalen, wat nu?
Neem contact op met INCASSO PREISS. Wij bespreken de mogelijkheden voor een betalingsregeling.
Ik ben het niet eens met de vordering, wat nu?
Neem contact met INCASO PREISS op en vertel ons uw bezwaren. Wij ontvangen uw bezwaren ook graag per mail of post.
Ik heb de factuur al betaald, wat nu?
Mail ons direct het betreffende betaalbewijs. Wij zoeken dan uit, wat er met het boeken van uw betaling is misgegaan.
Ik heb een klacht, wat nu?
Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Stuur ons uw klacht per e-mail. U ontvangt dan een ontvangstbevestiging en binnen 14 dagen een schriftelijke reactie. Bij geschil kunt u contact opnemen met het keurmerk SVI (info@keurmerksvi.nl).