Incasso en empathie

Gabi Preiss, eigenaar van INCASSO PREISS, stelt zich dagelijks de volgende vraag:

“Wat als ik de klant was, of wat als ik de debiteur was?

Hoe zou ik dan behandeld willen worden?”

In de loop der jaren hebben we een scala aan redenen gehoord waarom debiteuren hun facturen niet betalen: van trieste tot bijzondere, ongeloofwaardige en soms zelfs grappige verhalen. Bij elke nieuwe vordering zetten we in op de oprechtheid van de debiteur en diens wil om de betalingsachterstand op te lossen. Gelukkig blijkt dit vaak het geval te zijn.

Sociaal incasseren werkt het best

Er bestaan diverse benaderingen om een vordering te incasseren, en er wordt uitgebreid onderzoek naar gedaan om de meest effectieve methoden te bepalen.

De uitkomsten van deze onderzoeken onderstrepen de essentie van onze aanpak: maatschappelijk verantwoord incasseren als de meest doeltreffende strategie.

Bij het incasseren van uw vordering draait het niet alleen om het innen van geld, maar ook om het behoud van uw zakelijke relaties en de bescherming van uw reputatie.

Een zorgvuldige aanpak kan het verschil maken in het behoud van het vertrouwen van uw klanten, zelfs in situaties van betalingsachterstanden.

Correspondentie in duidelijke,  begrijpelijke en motiverende taal

Aanbieden van acceptabele betalingsregelingen

Huisbezoeken op accurate wijze en conform wettelijke bepalingen.

Wij reageren snel.

Altijd transparant. 

Empathisch

Respectvol

Oplossingsgericht

Eerlijk

Vasthoudend

Onze gouden regel: benaderen zoals je zelf benaderd wilt worden.

Ieder bedrijf kan in zwaar vaarwater terecht komen. 

In onze werkwijze volgen we een eenvoudige maar effectieve filosofie: wij behandelen anderen zoals we zelf ook behandeld willen worden, accuraat en respectvol.

Onze jarenlange ervaring heeft ons geleerd dat een respectvolle en eerlijke benadering leidt tot positieve resultaten.

Deze benadering  zorgt ervoor dat debiteuren sneller betalen, waardoor onze klanten hun geld sneller ontvangen. Bovendien blijft de zakelijke relatie onaangetast, wat een waardevol neveneffect is.

Visitekaartje van uw bedrijf

INCASSO PREISS is het visitekaartje voor bedrijven vanwege onze deskundigheid, toewijding en resultaatgerichte aanpak.

We streven ernaar de belangen van onze klanten te behartigen met een empathische en oplossingsgerichte aanpak.

Onze focus ligt niet alleen op het incasseren van openstaande vorderingen, maar ook op het behoud van de zakelijke relaties tussen onze klanten en hun debiteuren.

We geloven in het belang van eerlijke communicatie en het streven naar duurzame oplossingen die zowel onze klanten als hun debiteuren ten goede komen.

Ons motto luidt dan ook: ‘De slecht betalende klant van vandaag kan de zeer gewaardeerde klant van morgen zijn.

Deskundigheid

Betrokkenheid

Klantgerichte aanpak

Transparantie

Resultaatgericht

Persoonlijke benadering

Flexibiliteit

Snelle besluitvorming

Klantgerichtheid

Maatwerk

Klein en wendbaar

Hoewel INCASSO PREISS een kleine onderneming is, zien wij dit als onze kracht.

Wij streven niet naar massaproductie, maar hechten waarde aan een persoonlijke aanpak.

Elke vordering is uniek, dus wij bieden flexibiliteit en maatwerk.

Onze besluitvorming is snel en efficiënt.

Uw vorderingen in goede handen

Wij hebben in de loop der jaren al heel wat vorderingen succesvol geïncasseerd. Onze klanten blijven ons trouw en weten ons met elke nieuwe vordering wel te vinden.

Onze jarenlange ervaring, expertise en gedrevenheid zijn onze kenmerken. Wij passen strategieën toe en ontwikkelen nieuwe, alles om uw vorderingen snel en efficiënt te kunnen incasseren, keer op keer.

Motiverende en vasthoudende  benadering van debiteur

Wij behouden uw zakenrelatie.

Schriftelijk maar vooral ook telefonisch contact met uw debiteur.

Geen massa, maar maatwerk.

Ons eerste gesprek met uw debiteur bepaalt onze volgende stap.

Eerlijk advies.